TOPlist

K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Používáním tohoto webu s tímto souhlasíte. Zobrazit podrobnosti PS: Tyto cookies nelze jíst.

Opravdu chcete nahlásit tento komentář?

ano ne

Komentář byl nahlášen.

Připojit se

Nejčastější dotazy

Jaké způsoby dopravy používáte?

K přepravě zboží můžete využít GLS, PPL a Českou poštu.

 

Je možné zboží vyzvednout i přímo u vás na prodejně?

Momentálně se specializujeme na internetový prodej. Zboží můžete osobně vyzvednout v kterékoliv pobočce Zásilkovny, kterou si zvolíte. Seznam poboček najdete v procesu objednávky, při výběru tohoto způsobu dodání.

 

Jsou všechny ceny včetně DPH?

Ano, všechny ceny uvedené na Blemcatko.cz jsou vždy včetně DPH.

 

Nedorazil mi email s potvrzující objednávkou. Co mám dělat?

Najměte orchestr, aby zahrál "Stůj při mě, bože můj.". A potom, až ověříte sekci nevyžádané pošty u svého emailového klienta, nám napište na email info@blemcatko.cz. Budeme vás kontaktovat a znovuzašleme potvrzovací údaje.

 

Zboží je poškozené nebo jinak znehodnocení, co mám dělat?

V tomto případě prosím využijte tento formulář pro reklamaci - reklamacniformular.cz.

 

Kde najdu formulář pro odstoupení od smlouvy?

Vzor odstoupení od smlouvy : odkaz na http://www.scmbd.cz/uploads/legislativne_pravni_vzory/sb0143_2013.pdf nebo zde: http://cl.ly/1e0W0X033c3p

 

Kde mohu oznámit, že chci své zboží reklamovat?

Pro tyto účely využíjte, prosím, tento odkaz: reklamacniformular.cz. Na této doméně uveďte všechny údaje, včetně čísla objednávky a kontaktu na Vás. Následně Vás bude kontaktovat náš pracovník.

 

Jaké je číslo vašeho účtu pro převod peněz za objednávku?

Kromě pokynů, které jste dostali v emailu po provedení objednávky, uvádíme číslo účtu také sem - 2500071461/2010.

Jak se postupuje u reklamací zboží zakoupeného v rámci slevové akce "Balíček"
Pokud Kupující objedná zboží ve zvýhodnění Balíček, může v případě žádosti o odstoupení od smlouvy / reklamace z důvodu vady výrobku / jiného důvodu vrátit pouze celý tento balíček s oběma zakoupenými předměty tohoto jednotlivého balíčku. Balíček je při koupi chápán jako jeden předmět. Prodávající nebude brát zřetel na žádost o vrácení finanční částky jednoho z předmětů balíčku v modelovém příkladu, jako je například tento: jeden kus libovolného předmětu zakoupený za 189,- Kč, druhý kus za 1,- Kč, kde Kupující žádá o vrácení zboží zakoupeného za 189,- Kč a ponechání zboží za 1,- Kč. Kupující tedy může buďto vrátit oba předměty a požádat o navrácení celé částky, nebo zažádat o výměnu kusu jednoho ze zboží za nový kus v případě vady zakoupeného výrobku (eventuelně obou dvou), eventuelně zažádat o vrácení částky za jeden tento kus zboží, který odpovídá vždy jedné polovině částky celého balíčku po po cenovém zvýhodnění.

 

Můj kamarád mě pořád bije. Pomůžete mi?

Bohužel, nepomůžeme.