Opravdu chcete nahlásit tento komentář?

ano ne

Komentář byl nahlášen.

Sdílejte to!

4.9 / 5 142×

Pohlédni do mých očí!

4.9 / 5 142×
5 kusů zbývá
Akce Trololol.cz
Mravenčí akvárium s podsvícením
582 ,-Kč

Vč. DPH

-25% 776,-
Koupit

Mazlení má rád každý. Někdo s opačným pohlavím, někdo se stejným pohlavím, jiný zase se svými domácími mazlíčky, či nedávnou zakoupeným kalashnikovem - to se týká více fanoušků armádních záležitostí. Proč je ale mazlení s partnerem tak důležité? A proč je vlastně nejlepší? V tomto poněkud krátkém, zato výstižném komiksu pochopíte.

Napoleon byl malý, Albert Einstein propadl ve škole z matematiky, Salieri žárlil na Mozarta – tohle už jste asi někde slyšeli. Dost možná, že dokonce ve škole. Ale… máme pro vás šokující odhalení. Je to lež! Pouhé mýty, kterými se občas někdo chce blýsknout před kamarády, případně zlehčit to, že propadá z matematiky. Ve skutečnosti to totiž bylo trochu jinak. Takové méně senzační a více realistické. Minimálně v těchto devíti případech.

Logická hádanka je jasně dána: muž s stal milionářem poté, co prodával jablka za tři centy, byť je kupoval za pět centů. Ať už vás odpověď napadá či né, v tomto logickém "rébusu" stačí opravdu použít jen tu nejprostější logiku ze všech a nehledat za odpovědí vědu. Použí můžete i nápovědy :-)

Myslíte si, že se dokonale znáte? Že přesně víte, jak budete reagovat v každé situaci? Pokud si myslíte, že ano, pak se mýlíte. Občas se nám stane, že reagujeme nepředvídatelně v nepředvídatelné situaci a pak toho mnohdy litujeme. Objevte o sobě něco nového! V této galerii pro vás další příležitost, jak se můžete poznat ještě lépe. Udělejte si psychologickký test osobnosti a objevte vaše silné, nebo slabé, stránky!

Obraťme role a místo zvířat usaďme do nezávidění hodných situací lidi. A ukažme, jak by to vypadalo, kdyby se k nám zvířata chovala tak, jako se my chováme k nim. Nepěkná podívaná, že? Samozřejmě je i svým způsobem kontroverzní, ovšem tyto obrázky dost možná neřeší to, že jíme maso a k tomu musíme zabít zvíře, jako spíše to, jak se k dotyčnému zvířeti chováme před jeho smrtí.

Loga jako Mc Donalds, Absolut, Starbucks nebo třeba Gillete vyobrazil jeden kreativista způsobem, který jasně predikuje jejich důsledky použití. Ať už žádoucí, či nežádoucí, což můžeme stejně nechat koňovi, páč má větší hlavu. Doufám. Každopádně kreativitě se meze nekladou a třeba u takového loga Nestlé se účinek v podobě akné perfektně hodí také na Nutellu. Nutellu mají všichni rádi, jenom asi já nijak zvlášť ne. A to ne zrovna že bych nadával na palmový olej, kvůli kterému se kácí deštné pralesy. Vono, teď je to palmový olej, později to bude kukuřice, nakonec třeba vesmírná stanice. To už ale zacházíme mimo digital art a vtipné obrázky jasně poukazujíc na věcí jako: nežerte, nechlastejte a holte se!