Opravdu chcete nahlásit tento komentář?

ano ne

Komentář byl nahlášen.

Sdílejte to!

4.7 / 5 34×

Taky to děláte své gertrůdě, když vás škádlí?

4.7 / 5 34×

Nevěra je nikdy nekončící téma, do kterého spadají snad všechny věkové kategorie. Nutno dodat, že dost možná je lepší si koupit psa než mít ženskou/chlapa, protože než mu často během desíti až dvaceti let stihnete být alespoň jednou nevěrní, chcípne na stáří. To jsou léty ověřená fakta, ovšem pokud se přece jen rozhodnete pro lidského partnera, pak vězte, že posílat SMSky je často ne zrovna legrační. Tedy pro vás to legrační nebude, pro ostatní ano. Hihinky.

Loga jako Mc Donalds, Absolut, Starbucks nebo třeba Gillete vyobrazil jeden kreativista způsobem, který jasně predikuje jejich důsledky použití. Ať už žádoucí, či nežádoucí, což můžeme stejně nechat koňovi, páč má větší hlavu. Doufám. Každopádně kreativitě se meze nekladou a třeba u takového loga Nestlé se účinek v podobě akné perfektně hodí také na Nutellu. Nutellu mají všichni rádi, jenom asi já nijak zvlášť ne. A to ne zrovna že bych nadával na palmový olej, kvůli kterému se kácí deštné pralesy. Vono, teď je to palmový olej, později to bude kukuřice, nakonec třeba vesmírná stanice. To už ale zacházíme mimo digital art a vtipné obrázky jasně poukazujíc na věcí jako: nežerte, nechlastejte a holte se!

V této galerii na vás čeká třetí díl komiksů laděných na téma vyzrálého vztahu, když už před sebou nic neskrýváte! Autorkou těchto vtipných 'vztahových' komiksů je Sarah Graley, která zachycuje momenty každodenního života dvou zamilovaných lidí, kteří už dávno odhodili růžové brýle a právě díky tomu se mají ještě radši. Užívají si společného života i s chybami, které se na sobě naučili milovat, nikdo totiž není dokonalý!

Když s rozhodnete sestěhovat se se svou drahou polovičkou, život se vám obrátí naruby. A už nikdy nic nebude jako dřív. Nebo vám to určitě říkají všichni starší a zkušenější přátelé. Ovšem, je tomu skutečně tak? Nebo je to jen další mýtus, který se vám kamarádi snaží vymluvit, protože ví, že takto už nebudou žádné seriálové maratony ani hraní her do čtyř ráno? Inu, následující ilustrace o společném bydlení to říkají jasně.

Už jsme tu měli první světovou válku na Facebooku, potom taky Velkou hospodářskou krizi a jak všichni víme z hodin dějepisu, tak teď by měla následovat druhá světová válka. Respektive druhá světová válka na Facebooku, kterou završíme náš třídílný historický seriál. A že to bude zakončení ve velkém stylu, tento díl je totiž nejrozsáhlejší a dost možná také nejzábavnější. Záleží na tom, jak moc vám přijde smrt milionů lidí vtipná. Každopádně ale můžete dohnat či doplnit to, co jste zapomněli ze školy.

Jsou věci mezi nebem a zemí, které pochopí jen ženy. Pro muže jsou prostě některá témata a každodenní problémy zcela mimo rozsah jejich chápání. Ukázat si to můžeme třeba na kosmetice - průměrný muž si myslím, že žena má v koupelně všech těch různých tub a lahviček dostatek na celý zbytek jejího života, ale to je chyba lávky! Nejenže to ženě vydrží tak maximálně 2 měsíce, buďte si navíc jistí, že jí tam ještě minimálně tři kosmetické přípravky schází. Jenže je musí mít. Nutně a hned.

Jeden by ani nevěřil, jak snadno dokáže člověk změnit pohled na věc. Opravdu pozoruhodný je tento jen v případě, že váš vztah skončí rozchodem. Zatímco ve vztahu jste se vzájemně titulovali infantilními přezdívkami, ze kterých se lidem kolem vás kazily zuby, po rozchodu namísto roztomilouškých přezdívek chrlíte nadávky tak peprné, že maminky raději shazují své děti pod auta, než aby vás uslyšely… No jo, to jsou vztahy. A rozchody. Prostě všechny ty věci kolem.