Opravdu chcete nahlásit tento komentář?

ano ne

Komentář byl nahlášen.

Sdílejte to!

4.5 / 5 19×
Jak jde čas

Nádobí

4.5 / 5 19×

Někdy si ani neuvědomujeme, co se děje přímo vedle nás. Umělec ztvárnil šokující ilustrace toho, jak by se cítili lidé, kdyby byli na místě zvířat. Jen si představte, kdyby zvířata byla dominantnější a vládla lidem. Není to moc hezká představa. Některé obrázky jsou kruté, takže vás po shlédnutí této galerie nejspíše trochu píchne u srdce, ale je to přesně tak, jak to chodí v dnešním světě. Krutá realita, kterou si ne každý uvědomuje.

MySilentHorror není pro milovníky strašidlných obrázků a hororvých komiksů žádnou novinkou, právě naopak. Pravidelně svým čtenářům přináší komiksy, které jsou mnohdy opravdu temné a děsivé. Dnešní díl se neřadí k tomu nejsilnějšímu kalibru, nenajdete zde žádné mrtvoly nebo zombíky. I přesto však bude hlavní hrdina příběhu na konci opravdu velmi rozrušen.

Evoluce internetu. Dnes ho považujeme za naprosto samozřejmou  věc, podobně jako televizi, telefony nebo třeba automobily. Internet je ale ze všech technologií nejmladší, přitom však také asi nejvíce masově používanou platformou, díky které dokážeme rychle a obsáhle šířit informace po celém světě. Jaké to však bylo před patnácti lety, být na internetu? Dialup linka, která blokovala pevné linky, pomalé načítání a sazba účtovaná od hodin...

Konec vztahu je obvykle velice nepříjemnou událostí. Ovšem není vztah jako vztah - u dlouhodobého vás rozchod pochopitelně zasáhne mnohem víc než v případě nějaké krátkodobé známosti. Pokud totiž s někým chodít třeba tři roky, je jasné, že se vám doma nahromadila spousta dárků, počítač máte zahlcený stovkami fotek... no a teď se tím vším probírejte, že jo. Z hlediska možného rozchodu je proto mnohem výhodnější udržovat pouze vztahy krátkodobé. Vážně. Je to vědecky ověřeno,

V této galerii na vás čeká třetí díl komiksů laděných na téma vyzrálého vztahu, když už před sebou nic neskrýváte! Autorkou těchto vtipných 'vztahových' komiksů je Sarah Graley, která zachycuje momenty každodenního života dvou zamilovaných lidí, kteří už dávno odhodili růžové brýle a právě díky tomu se mají ještě radši. Užívají si společného života i s chybami, které se na sobě naučili milovat, nikdo totiž není dokonalý!

Loga jako Mc Donalds, Absolut, Starbucks nebo třeba Gillete vyobrazil jeden kreativista způsobem, který jasně predikuje jejich důsledky použití. Ať už žádoucí, či nežádoucí, což můžeme stejně nechat koňovi, páč má větší hlavu. Doufám. Každopádně kreativitě se meze nekladou a třeba u takového loga Nestlé se účinek v podobě akné perfektně hodí také na Nutellu. Nutellu mají všichni rádi, jenom asi já nijak zvlášť ne. A to ne zrovna že bych nadával na palmový olej, kvůli kterému se kácí deštné pralesy. Vono, teď je to palmový olej, později to bude kukuřice, nakonec třeba vesmírná stanice. To už ale zacházíme mimo digital art a vtipné obrázky jasně poukazujíc na věcí jako: nežerte, nechlastejte a holte se!

Kdo umí být slušný, přitom ale hovado, má vyhráno na všech čarách. K vulgárním výrazům se uchyluje jen chudák, člověk bez mozku a nebo někdo, kdo vám chce dát do držky. Jediný případ, kdy dokážeme vulgární slova pochopit, je právě poslední bod. Ovšem ty první dva je dobré přeskočit, a případně se naučit několik krásných a ucelených sloganů, ve kterých se obejdete bez zakázaných a neslušných slov. A přitom... přitom dotyčného nebo dotyčnou utřete lépe než Mr. Propper!