Opravdu chcete nahlásit tento komentář?

ano ne

Komentář byl nahlášen.

Sdílejte to!

5 / 5
5 / 5

Asi si nemusíme moc říkat, čeho že se dotyčné techniky týkají. To je ostatně více než zjevné. A ano - programování nebo vybírání brambor na poli se to opravdu netýká. V tomto komiksu se ale můžete hodně přiučit a dozvědět se věci, které jsou více než uměleckého ražení. Ovšem pozor, tento komiks nemusí být vhodný pro kohokoliv, kdo je zrovna těhotný. A to se dneska týká i chlapů!

V této rozsáhlé galerii ukázek "předtím a potom" najdete vybrané filmy a seriály, jako například Hra o trůny, Hobit, Stmívání, Vlk z Wallstreet nebo třeba legendární Matrix, kde byla mimo jiné použita revoluční technika snímání jednoho momentu z mnoha různých úhlů, tedy takzvaný "matrix efekt", neboli bullet time. V každém případě je někdy až k nevíře, co všechno dnes dokáží mistři trojrozměrných programů a jaké scény se dělají se speciálními efekty. De facto by se dalo říci, že dnes se dělají se speciálními efekty všechny scény. Hollywood už nemusí co centra New Yorku jen proto, aby natočil jednu scénku. Všechno se to "vyphotoshopuje" (tady by asi byl lepší výraz "vy3Dstudiomaxuje" (nebo jiný adekvátní 3D program) hezky pěkně z tepla pracovny. Teda, ne že by to bylo zase tak snadné. Ostatně, podívejte se sami, jak vypadají vaše oblíbené filmy za zeleným či modrým plátnem.

Láska má někdy více podob, než se zdá. Vztah dvou zamilovaných lidí se v průběhu let mění, a někdy se nám může zdát, že se z něj láska snad i vytrácí, ale opak je pravdou. Možná, že se vytrácí chtíč, který byl tak intenzivní na začátku, to nejdůležitější ale přetrvá. Láska je, když si spolu dokážete užívat i naprosto banální záležitosti bez "postranních úmyslů". V této galerii na vás čeká porovnání lásky a chtíče. A v jaké fázi je váš vztah?

To je taková filozofická otázka. Jaký by to bylo (nebo jaký to bylo), když se dostal Hitler k branám nebeským... co mu asi Bůh řekl? "Zdar, Áďo, tyvole, co jsi to tam dělal za bordel?!". Nikdo neví, jaká by byla otázka Boha, ale jeden hypotetický scénář najdete právě v tomto komiksu. Protože ve skutečnosti nemusí záležet na tom, zda jste Adolf Hitler, Mussoliny nebo Stalin... záležet může na zcela jiném faktoru. Faktor FŇ.

Evoluce internetu. Dnes ho považujeme za naprosto samozřejmou  věc, podobně jako televizi, telefony nebo třeba automobily. Internet je ale ze všech technologií nejmladší, přitom však také asi nejvíce masově používanou platformou, díky které dokážeme rychle a obsáhle šířit informace po celém světě. Jaké to však bylo před patnácti lety, být na internetu? Dialup linka, která blokovala pevné linky, pomalé načítání a sazba účtovaná od hodin...

Loga jako Mc Donalds, Absolut, Starbucks nebo třeba Gillete vyobrazil jeden kreativista způsobem, který jasně predikuje jejich důsledky použití. Ať už žádoucí, či nežádoucí, což můžeme stejně nechat koňovi, páč má větší hlavu. Doufám. Každopádně kreativitě se meze nekladou a třeba u takového loga Nestlé se účinek v podobě akné perfektně hodí také na Nutellu. Nutellu mají všichni rádi, jenom asi já nijak zvlášť ne. A to ne zrovna že bych nadával na palmový olej, kvůli kterému se kácí deštné pralesy. Vono, teď je to palmový olej, později to bude kukuřice, nakonec třeba vesmírná stanice. To už ale zacházíme mimo digital art a vtipné obrázky jasně poukazujíc na věcí jako: nežerte, nechlastejte a holte se!

Svatba je pro každý vztah klíčová. Buď se k ní dostanete… nebo ne. A pokud ano, svatbou rozhodně nic nekončí, právě naopak. A taky se změní hodně… opravdu spousta… většina věcí. Namísto chození do kina budete večery trávit u televize, doma budete chodit ve spodním prádle a sníst na posezení mísu brambůrek a zapít je colou vám nezpůsobí ani ty nejmenší výčitky svědomí. Tyhle komiksy o lásce moc dobře vědí, co vám ukazují (říkejme tomu třeba přirozený vývoj vztahu).

Kdo umí být slušný, přitom ale hovado, má vyhráno na všech čarách. K vulgárním výrazům se uchyluje jen chudák, člověk bez mozku a nebo někdo, kdo vám chce dát do držky. Jediný případ, kdy dokážeme vulgární slova pochopit, je právě poslední bod. Ovšem ty první dva je dobré přeskočit, a případně se naučit několik krásných a ucelených sloganů, ve kterých se obejdete bez zakázaných a neslušných slov. A přitom... přitom dotyčného nebo dotyčnou utřete lépe než Mr. Propper!