Opravdu chcete nahlásit tento komentář?

ano ne

Komentář byl nahlášen.

Sdílejte to!

5 / 5 10×

Pokračování hokejové smrtky

5 / 5 10×

Jedna věc jsou pohádky. Druhá věc je realita. Jak dokonalé rozdílne tyto dva aspekty jsou, to se rozhodli porovnat autoři komiksů z College Humor a vytvořili unikátní sbírků, ne nepodobnou kolekcím "očekávání versus realita", v tomto případě ale jako "Disney versus realita", kde je více než cítit, jak někdy realita bolí. A někdy i Disney. A někdy obojí. Tak co je lepší, dámy a pánové? 

Díky sledování filmů jsme se dozvěděli mnoho "užitečných" informací. Třeba to, jak odletět na kosmiské lodi do vesmíru přes pás asteroidu. Ale tahle všemi milovaná velká obrazovka nám občas pěkně lže. A my těm lžím stále ještě věříme! Pořád nechápete, o čem mluvíme? Máme pro vás porovnání, ve kterém konečně naleznete pravdu. To, co vidíte ve filmech není vždy reálné ve skutečnosti. Podívejte se na to, čemu jste až do této chvíle slepě věřili, ale už je tomu konec!

V této rozsáhlé galerii ukázek "předtím a potom" najdete vybrané filmy a seriály, jako například Hra o trůny, Hobit, Stmívání, Vlk z Wallstreet nebo třeba legendární Matrix, kde byla mimo jiné použita revoluční technika snímání jednoho momentu z mnoha různých úhlů, tedy takzvaný "matrix efekt", neboli bullet time. V každém případě je někdy až k nevíře, co všechno dnes dokáží mistři trojrozměrných programů a jaké scény se dělají se speciálními efekty. De facto by se dalo říci, že dnes se dělají se speciálními efekty všechny scény. Hollywood už nemusí co centra New Yorku jen proto, aby natočil jednu scénku. Všechno se to "vyphotoshopuje" (tady by asi byl lepší výraz "vy3Dstudiomaxuje" (nebo jiný adekvátní 3D program) hezky pěkně z tepla pracovny. Teda, ne že by to bylo zase tak snadné. Ostatně, podívejte se sami, jak vypadají vaše oblíbené filmy za zeleným či modrým plátnem.

Loga jako Mc Donalds, Absolut, Starbucks nebo třeba Gillete vyobrazil jeden kreativista způsobem, který jasně predikuje jejich důsledky použití. Ať už žádoucí, či nežádoucí, což můžeme stejně nechat koňovi, páč má větší hlavu. Doufám. Každopádně kreativitě se meze nekladou a třeba u takového loga Nestlé se účinek v podobě akné perfektně hodí také na Nutellu. Nutellu mají všichni rádi, jenom asi já nijak zvlášť ne. A to ne zrovna že bych nadával na palmový olej, kvůli kterému se kácí deštné pralesy. Vono, teď je to palmový olej, později to bude kukuřice, nakonec třeba vesmírná stanice. To už ale zacházíme mimo digital art a vtipné obrázky jasně poukazujíc na věcí jako: nežerte, nechlastejte a holte se!

To je taková filozofická otázka. Jaký by to bylo (nebo jaký to bylo), když se dostal Hitler k branám nebeským... co mu asi Bůh řekl? "Zdar, Áďo, tyvole, co jsi to tam dělal za bordel?!". Nikdo neví, jaká by byla otázka Boha, ale jeden hypotetický scénář najdete právě v tomto komiksu. Protože ve skutečnosti nemusí záležet na tom, zda jste Adolf Hitler, Mussoliny nebo Stalin... záležet může na zcela jiném faktoru. Faktor FŇ.

Studentský život je prý bezstarostný. Z určitého úhlu pohledu ano.  A z jinéh zase vůbec ne. Za nás bychom rádi řekl, že pokud bychom měli možnost vrátit se do dob, kdy jsme stáli jako na popravě před tabulí, a čekali, jakými kulkami na nás bude střílet místní obávaný šerif - učitel, raději bychom si stoupnuli do fronty na pracovním úřadě a doufali, že se na nás usměje nějaký ten bezdomovec v okolí. Ano, v tomto krásném výčtu životních momentů z lavic středoškolských, ba i z kolejí vysokoškolských, uvidíte jasně a jednoznačně, že život studenta není žádný med. Ani slivovice.

Každá hra má jiná specifika. Pojďme se podívat na jednotlivé střílečky, ve kterých máme přidělenou nějakou herní mechaniku. Jak si modelový hráč poradí s protivníky nebo jakou finty je možné použít? Někdy se bohužel i nejzkušenějším hráčům stává, že je jim k ničemu. Následující obrázky pochopí jen opravdový příznivce her. Rozklikněte si tedy hráčský komiks a připomeňte si časy, když jste prožívali to napětí.