Opravdu chcete nahlásit tento komentář?

ano ne

Komentář byl nahlášen.

Sdílejte to!

3.8 / 5 17×

Kazisvět I

3.8 / 5 17×

To je otázka, kterou si klade celá řada z nás. Jak asi vypadají lidé, děti, ženy a jiné zrůdy z celosvětově známých memů dnes? Succes Kid zná prakticyk každý, dost možná již celá řada z vás viděla příspěvky o boj o transplantaci (nějakého) orgánu otce tohoto dítěte, takže jste si pravděpodobně i všimli již dříve, jak toto dítě vypadá v poslední době. To ale neplatí o celé řadě krásných žen, ba i škaredých mužů, kteří se dnes mohou chlubit krásnými ženami. Chcete naštvat? Tak čtěte dál!

Logická hádanka je jasně dána: muž s stal milionářem poté, co prodával jablka za tři centy, byť je kupoval za pět centů. Ať už vás odpověď napadá či né, v tomto logickém "rébusu" stačí opravdu použít jen tu nejprostější logiku ze všech a nehledat za odpovědí vědu. Použí můžete i nápovědy :-)

Cokoliv týkající se sexuální orientace je vnímáno jako taburizované téma. Ale proč? A proč by se mělo zatracovat? Přitom tyto tématiky obestírají nejedny mýty, legendy a pověry, které nekorespondují s realitou více, než bulharská striptérka s nevinností. Proto si tvůrci komiksu CollegeHumor vybrali zrovna tohle téma - jaké to je být bi a co si o tom lidé doopravdy myslí. Skutečnost je často jednodušší, než se zdá.

Když jste byli malí, určitě vám rodiče říkali, abyste si nečetli po tmě, že si zkazíte oči. Možná, že některé z vás napadlo, že když potom sníte mrkev, která je podle vašich rodičů zdravá na oči, tak si ten zrak zlepšíte a oba dva jevy se vynulují. Teď vás ale musíme zklamat - nejenže to takhle na světě nefunguje, ale oba dva fakty jsou ve skutečnosti mýty. A patří do široké skupiny mýtů, které nám odmala vtloukali do hlavy. Takže o čem všem že nám to rodiče, příbuzní, ba dokonce i učitelé ve škole lhali?

Prožíváte zrovna jeden z těch blbých dní, kdy se vám nic nedaří? Nevěšte hlavu, vždycky totiž může být hůř. Své o tom ví i dvaadvacítka těchto nešťastníků, kteří mají rozhodně MNOHEM horší den než vy. Nebo už vás taky museli vyprošťovat hasiči z autobusové zastávky, zbořili jste si vlastní garáž, rozbili si zbrusu nový mobil, nebo jste odjeli z pumpy i s hadicí od benzinu v nádrži? Ano, i takové věci se dějí. A jak všichni víme, cizímu neštěstí se směje nejlépe, takže hurá do toho!

Loga jako Mc Donalds, Absolut, Starbucks nebo třeba Gillete vyobrazil jeden kreativista způsobem, který jasně predikuje jejich důsledky použití. Ať už žádoucí, či nežádoucí, což můžeme stejně nechat koňovi, páč má větší hlavu. Doufám. Každopádně kreativitě se meze nekladou a třeba u takového loga Nestlé se účinek v podobě akné perfektně hodí také na Nutellu. Nutellu mají všichni rádi, jenom asi já nijak zvlášť ne. A to ne zrovna že bych nadával na palmový olej, kvůli kterému se kácí deštné pralesy. Vono, teď je to palmový olej, později to bude kukuřice, nakonec třeba vesmírná stanice. To už ale zacházíme mimo digital art a vtipné obrázky jasně poukazujíc na věcí jako: nežerte, nechlastejte a holte se!