Opravdu chcete nahlásit tento komentář?

ano ne

Komentář byl nahlášen.

Sdílejte to!

5 / 5 13×

IronPopelka

5 / 5 13×

Mezi námi ženami-občas máme složitý život, za který si občas můžeme i samy. A složitý životsi někdy žádá i složité řešení na složité situace. Není divu, že nám muži dost často nerozumí. Ano, hádáte správně, dnes pro vás máme vtipně udělanou galerii o ženách takových, jaké doopravdy jsou. Klidně se s vámi vsadím, že alespoň jednou v životě se každá žena ocitla v jedné z těch patnácti situací. Já třeba snad skoro ve všech. Zajímá vás logika žen? Pak tahle galerie čeká právě na vás!

MySilentHorror není pro milovníky strašidlných obrázků a hororvých komiksů žádnou novinkou, právě naopak. Pravidelně svým čtenářům přináší komiksy, které jsou mnohdy opravdu temné a děsivé. Dnešní díl se neřadí k tomu nejsilnějšímu kalibru, nenajdete zde žádné mrtvoly nebo zombíky. I přesto však bude hlavní hrdina příběhu na konci opravdu velmi rozrušen.

Jedna věc jsou pohádky. Druhá věc je realita. Jak dokonalé rozdílne tyto dva aspekty jsou, to se rozhodli porovnat autoři komiksů z College Humor a vytvořili unikátní sbírků, ne nepodobnou kolekcím "očekávání versus realita", v tomto případě ale jako "Disney versus realita", kde je více než cítit, jak někdy realita bolí. A někdy i Disney. A někdy obojí. Tak co je lepší, dámy a pánové? 

Tento test osobnosti je založen na tom, jakým způsobem člověk reaguje na barevné kombinace a různé objekty. V tomto případě se jedná o různé obrázky očí. Jste filozofická, romantická, nebo výstřední osobnost? Nebo snad nějaká úplně jiná?

Flirtovat se musí umět, jinak dopadnete jako nešťastníci z následujících SMSsek. V prvé řadě je třeba, abyste byli spolu se svým adresátem naladěni na stejné vlně a uměli se alespoň trochu písemně vyjadřovat. A druhou dost podstatnou věcí je vypnutí automatických oprav psaní – kolik ty už dokázaly napáchat škod… No, a když se vám tohle všechno sejde, můžete celou akci dovést do zdárného konce. Když ne, skončíte v podobném výběru toho nejlepšího SMS flirtování.

Loga jako Mc Donalds, Absolut, Starbucks nebo třeba Gillete vyobrazil jeden kreativista způsobem, který jasně predikuje jejich důsledky použití. Ať už žádoucí, či nežádoucí, což můžeme stejně nechat koňovi, páč má větší hlavu. Doufám. Každopádně kreativitě se meze nekladou a třeba u takového loga Nestlé se účinek v podobě akné perfektně hodí také na Nutellu. Nutellu mají všichni rádi, jenom asi já nijak zvlášť ne. A to ne zrovna že bych nadával na palmový olej, kvůli kterému se kácí deštné pralesy. Vono, teď je to palmový olej, později to bude kukuřice, nakonec třeba vesmírná stanice. To už ale zacházíme mimo digital art a vtipné obrázky jasně poukazujíc na věcí jako: nežerte, nechlastejte a holte se!