Opravdu chcete nahlásit tento komentář?

ano ne

Komentář byl nahlášen.

Sdílejte to!

3 / 5 15×

Lajkněte tento obrázek, pokud... :-D

3 / 5 15×

Kdo umí být slušný, přitom ale hovado, má vyhráno na všech čarách. K vulgárním výrazům se uchyluje jen chudák, člověk bez mozku a nebo někdo, kdo vám chce dát do držky. Jediný případ, kdy dokážeme vulgární slova pochopit, je právě poslední bod. Ovšem ty první dva je dobré přeskočit, a případně se naučit několik krásných a ucelených sloganů, ve kterých se obejdete bez zakázaných a neslušných slov. A přitom... přitom dotyčného nebo dotyčnou utřete lépe než Mr. Propper!

Láska má někdy více podob, než se zdá. Vztah dvou zamilovaných lidí se v průběhu let mění, a někdy se nám může zdát, že se z něj láska snad i vytrácí, ale opak je pravdou. Možná, že se vytrácí chtíč, který byl tak intenzivní na začátku, to nejdůležitější ale přetrvá. Láska je, když si spolu dokážete užívat i naprosto banální záležitosti bez "postranních úmyslů". V této galerii na vás čeká porovnání lásky a chtíče. A v jaké fázi je váš vztah?

Zatímco nás na základní škole učitelé učili prasárny, kvadratické rovnice a jiné zhovadilosti, celou řadu zajímavých a poutavých informací pominuli, a nám chudákům, zde na internetu, nezbývá než si je prohlížet na webech jako je právě Trololol nebo třeba... Trololol. Ano, díky bohu za kvalitu našeho, a nejen našeho školství. Napadlo vás třeba někdy se zeptat na to, kde se nejčastěji fotí památky? A kde žije nejvíce nevěřících na světě?! Fantastické a faktické mapy, které musíte vidět!

Tento test osobnosti je založen na tom, jakým způsobem člověk reaguje na barevné kombinace a různé objekty. V tomto případě se jedná o různé obrázky očí. Jste filozofická, romantická, nebo výstřední osobnost? Nebo snad nějaká úplně jiná?

Každý z nás někdy po někom toužil. Nejvíce asi na škole, možné té střední. A někdo třeba i té vysoké. Znáte to: vidíte ho, nebo ji, v tom se vám rozbuší srdce. Udeřil do vás právě blesk, protože prošel kolem. Cítíte jeho parfém, či vůni, kterou zrovna nasál ve školní jídelně. Je to prostě jedno. Vy ho nebo ji budete stejně milovat. Slepě. Platonicky. Neomezeně. Nejde o žádnou betaverzi, ani demoverzi. Jde o plnohodnotnou slepou lásku. Je jedno, jak moc kretén nebo kreténka to je. Na tom prostě nezáleží. Jediné, na čem opravdu záleží, je to, zda se na vás dnes podíval nebo podívala.

Když jste byli malí, určitě vám rodiče říkali, abyste si nečetli po tmě, že si zkazíte oči. Možná, že některé z vás napadlo, že když potom sníte mrkev, která je podle vašich rodičů zdravá na oči, tak si ten zrak zlepšíte a oba dva jevy se vynulují. Teď vás ale musíme zklamat - nejenže to takhle na světě nefunguje, ale oba dva fakty jsou ve skutečnosti mýty. A patří do široké skupiny mýtů, které nám odmala vtloukali do hlavy. Takže o čem všem že nám to rodiče, příbuzní, ba dokonce i učitelé ve škole lhali?

Loga jako Mc Donalds, Absolut, Starbucks nebo třeba Gillete vyobrazil jeden kreativista způsobem, který jasně predikuje jejich důsledky použití. Ať už žádoucí, či nežádoucí, což můžeme stejně nechat koňovi, páč má větší hlavu. Doufám. Každopádně kreativitě se meze nekladou a třeba u takového loga Nestlé se účinek v podobě akné perfektně hodí také na Nutellu. Nutellu mají všichni rádi, jenom asi já nijak zvlášť ne. A to ne zrovna že bych nadával na palmový olej, kvůli kterému se kácí deštné pralesy. Vono, teď je to palmový olej, později to bude kukuřice, nakonec třeba vesmírná stanice. To už ale zacházíme mimo digital art a vtipné obrázky jasně poukazujíc na věcí jako: nežerte, nechlastejte a holte se!