Opravdu chcete nahlásit tento komentář?

ano ne

Komentář byl nahlášen.

Sdílejte to!

4.2 / 5

Pejsci

4.2 / 5

Jak vypadalo dámské spodní prádlo před téměř sto lety? A jak se vyvíjelo? Uvidíte ty nejkonzervativnější "hadrovitá" pyžama, která postupně přecházejí k méně hadrovitým a více bikinovitým tvarům. Je zajímavé sledovat celou evoluci, neboť se nad ženami vznáší zajímavý otazník - s ohledem na to, že se spodní prádlo zmenšovalo a ztenčovalo, je otázka jasná: kde ubereme tentokrát? :-D Autorem této sbírky je Glamour.

Loga jako Mc Donalds, Absolut, Starbucks nebo třeba Gillete vyobrazil jeden kreativista způsobem, který jasně predikuje jejich důsledky použití. Ať už žádoucí, či nežádoucí, což můžeme stejně nechat koňovi, páč má větší hlavu. Doufám. Každopádně kreativitě se meze nekladou a třeba u takového loga Nestlé se účinek v podobě akné perfektně hodí také na Nutellu. Nutellu mají všichni rádi, jenom asi já nijak zvlášť ne. A to ne zrovna že bych nadával na palmový olej, kvůli kterému se kácí deštné pralesy. Vono, teď je to palmový olej, později to bude kukuřice, nakonec třeba vesmírná stanice. To už ale zacházíme mimo digital art a vtipné obrázky jasně poukazujíc na věcí jako: nežerte, nechlastejte a holte se!

Esther Honing, novinářka na volné noze z Kansas City, vytvořila sérii fotografií, na kterých ve Photoshopu upravila svůj obličej tak, jak by vypadal ve 22 zemích z celého světa (od Argentiny až po Vietnam).  Doufá, že tak ukáže standardy ženské krásy z rozličných kultur.
 

Den, kdy nastane návštěva u gynekologa, je pro každou ženu dost specifický, ba dokonce speciální. Má své zvláštní rituály, které dodržuje každá žena. Dokonce existují i pravidla pro oblékání se na tuto událost. Jestli jste žena, určitě se v následujícím komiksu poznáte. Jestli jste muž, tak se můžete podívat, jak to na takové gynekologické prohlídce vypadá. Nepředpokládáme, že byste se pak hrnuli do gynekologické ordinace na exkurzi, ale můžete si rozšířit obzory, sice trochu zvláštním směrem, ale co.

Už jsme tu měli první světovou válku na Facebooku, potom taky Velkou hospodářskou krizi a jak všichni víme z hodin dějepisu, tak teď by měla následovat druhá světová válka. Respektive druhá světová válka na Facebooku, kterou završíme náš třídílný historický seriál. A že to bude zakončení ve velkém stylu, tento díl je totiž nejrozsáhlejší a dost možná také nejzábavnější. Záleží na tom, jak moc vám přijde smrt milionů lidí vtipná. Každopádně ale můžete dohnat či doplnit to, co jste zapomněli ze školy.

Myslíte si, že se dokonale znáte? Že přesně víte, jak budete reagovat v každé situaci? Pokud si myslíte, že ano, pak se mýlíte. Občas se nám stane, že reagujeme nepředvídatelně v nepředvídatelné situaci a pak toho mnohdy litujeme. Objevte o sobě něco nového! V této galerii pro vás další příležitost, jak se můžete poznat ještě lépe. Udělejte si psychologickký test osobnosti a objevte vaše silné, nebo slabé, stránky!

Líbí se vám více Joker v podání Heatha Ledgera, nebo dáváte přednost nejnovější podobě tohoto padoucha, kterou zvárnil Jared Leto? A co takový Batman nebo Superman? Jste fanoušky starších verzí těchto superhrdinů, nebo si vám získaly nové adaptace jejich příběhů?  Někdy to vážně není lehké rozhodování...

Každý z nás někdy po někom toužil. Nejvíce asi na škole, možné té střední. A někdo třeba i té vysoké. Znáte to: vidíte ho, nebo ji, v tom se vám rozbuší srdce. Udeřil do vás právě blesk, protože prošel kolem. Cítíte jeho parfém, či vůni, kterou zrovna nasál ve školní jídelně. Je to prostě jedno. Vy ho nebo ji budete stejně milovat. Slepě. Platonicky. Neomezeně. Nejde o žádnou betaverzi, ani demoverzi. Jde o plnohodnotnou slepou lásku. Je jedno, jak moc kretén nebo kreténka to je. Na tom prostě nezáleží. Jediné, na čem opravdu záleží, je to, zda se na vás dnes podíval nebo podívala.