Opravdu chcete nahlásit tento komentář?

ano ne

Komentář byl nahlášen.

Sdílejte to!

4.5 / 5 11×

Bazén v autě :-D

4.5 / 5 11×

Jak kdysi dávno v jednom pořadu od Izera zaznělo u přeoperovaného muže na ženu: tou největší fyzickou změnou na mém těle bylo, když mi uřízli... půlku mozku. Ale to jsme trochu odbočili. Stereotypy mezi ženou a mužem předurčují chování jednotlivých pohlaví. Díky bohu, že existují jen dvě, i tak je problém se v ženách vyznat. Nutno dodat, že pokud nepočítáme za legitimní pohlaví to třetí - mužoženoidní, či ženomužoidní (to uznávají někde v Indii nebo Turecku?), tak vám z celé této dokonale výstižné koláže vyobrazujícíh rozdíly mezi mužem a ženou vyplyne tohle: ženy jsou prostě divný.

Co takhle husky křížený s pitbullem? Nebo mopsík s anglickým buldokem? Prdel je i dalmatin s corgim a celá řada dalších vtipných kombinací psů, které jsou tak nerealistické a neuvěřitelné, až je nemožné je jakkoliv digitálně zfalšovat. Ano, dámy a pánové. Tohleto... jsou opravdičtí a reální psi, kteří existují, žijí, kakají na trávník souseda a slintají na klín svého pána, ačkoliv jsou sami o sobě mutanti.

Jak vypadalo dámské spodní prádlo před téměř sto lety? A jak se vyvíjelo? Uvidíte ty nejkonzervativnější "hadrovitá" pyžama, která postupně přecházejí k méně hadrovitým a více bikinovitým tvarům. Je zajímavé sledovat celou evoluci, neboť se nad ženami vznáší zajímavý otazník - s ohledem na to, že se spodní prádlo zmenšovalo a ztenčovalo, je otázka jasná: kde ubereme tentokrát? :-D Autorem této sbírky je Glamour.

Myslíte si, že se dokonale znáte? Že přesně víte, jak budete reagovat v každé situaci? Pokud si myslíte, že ano, pak se mýlíte. Občas se nám stane, že reagujeme nepředvídatelně v nepředvídatelné situaci a pak toho mnohdy litujeme. Objevte o sobě něco nového! V této galerii pro vás další příležitost, jak se můžete poznat ještě lépe. Udělejte si psychologickký test osobnosti a objevte vaše silné, nebo slabé, stránky!

Už jsme tu měli první světovou válku na Facebooku, potom taky Velkou hospodářskou krizi a jak všichni víme z hodin dějepisu, tak teď by měla následovat druhá světová válka. Respektive druhá světová válka na Facebooku, kterou završíme náš třídílný historický seriál. A že to bude zakončení ve velkém stylu, tento díl je totiž nejrozsáhlejší a dost možná také nejzábavnější. Záleží na tom, jak moc vám přijde smrt milionů lidí vtipná. Každopádně ale můžete dohnat či doplnit to, co jste zapomněli ze školy.

Prožíváte zrovna jeden z těch blbých dní, kdy se vám nic nedaří? Nevěšte hlavu, vždycky totiž může být hůř. Své o tom ví i dvaadvacítka těchto nešťastníků, kteří mají rozhodně MNOHEM horší den než vy. Nebo už vás taky museli vyprošťovat hasiči z autobusové zastávky, zbořili jste si vlastní garáž, rozbili si zbrusu nový mobil, nebo jste odjeli z pumpy i s hadicí od benzinu v nádrži? Ano, i takové věci se dějí. A jak všichni víme, cizímu neštěstí se směje nejlépe, takže hurá do toho!

Každý z nás někdy po někom toužil. Nejvíce asi na škole, možné té střední. A někdo třeba i té vysoké. Znáte to: vidíte ho, nebo ji, v tom se vám rozbuší srdce. Udeřil do vás právě blesk, protože prošel kolem. Cítíte jeho parfém, či vůni, kterou zrovna nasál ve školní jídelně. Je to prostě jedno. Vy ho nebo ji budete stejně milovat. Slepě. Platonicky. Neomezeně. Nejde o žádnou betaverzi, ani demoverzi. Jde o plnohodnotnou slepou lásku. Je jedno, jak moc kretén nebo kreténka to je. Na tom prostě nezáleží. Jediné, na čem opravdu záleží, je to, zda se na vás dnes podíval nebo podívala.

Loga jako Mc Donalds, Absolut, Starbucks nebo třeba Gillete vyobrazil jeden kreativista způsobem, který jasně predikuje jejich důsledky použití. Ať už žádoucí, či nežádoucí, což můžeme stejně nechat koňovi, páč má větší hlavu. Doufám. Každopádně kreativitě se meze nekladou a třeba u takového loga Nestlé se účinek v podobě akné perfektně hodí také na Nutellu. Nutellu mají všichni rádi, jenom asi já nijak zvlášť ne. A to ne zrovna že bych nadával na palmový olej, kvůli kterému se kácí deštné pralesy. Vono, teď je to palmový olej, později to bude kukuřice, nakonec třeba vesmírná stanice. To už ale zacházíme mimo digital art a vtipné obrázky jasně poukazujíc na věcí jako: nežerte, nechlastejte a holte se!