Opravdu chcete nahlásit tento komentář?

ano ne

Komentář byl nahlášen.

Sdílejte to!

5 / 5 27×

Jak se mi opovažuješ tohle říct do tváře?

5 / 5 27×
F1

Dvě na první pohled stejné věci nebo činnosti a přitom takový velký rozdíl. Existuje jen velmi tenká hranice mezi roztomilostí a odporným chováním. Jde o detaily, které jsou po chvíli zcela patrné. Buď se začneme rozplývat, jak je všechno hezké, v opačném případě nám podráždí nervy odporná věc, kterou někteří lidé z našeho okolí dělají běžně denně. Porovnejte onu hranici v nové galerii komiksů od Collegehumor.  

Prožíváte zrovna jeden z těch blbých dní, kdy se vám nic nedaří? Nevěšte hlavu, vždycky totiž může být hůř. Své o tom ví i dvaadvacítka těchto nešťastníků, kteří mají rozhodně MNOHEM horší den než vy. Nebo už vás taky museli vyprošťovat hasiči z autobusové zastávky, zbořili jste si vlastní garáž, rozbili si zbrusu nový mobil, nebo jste odjeli z pumpy i s hadicí od benzinu v nádrži? Ano, i takové věci se dějí. A jak všichni víme, cizímu neštěstí se směje nejlépe, takže hurá do toho!

Už jsme tu měli první světovou válku na Facebooku, potom taky Velkou hospodářskou krizi a jak všichni víme z hodin dějepisu, tak teď by měla následovat druhá světová válka. Respektive druhá světová válka na Facebooku, kterou završíme náš třídílný historický seriál. A že to bude zakončení ve velkém stylu, tento díl je totiž nejrozsáhlejší a dost možná také nejzábavnější. Záleží na tom, jak moc vám přijde smrt milionů lidí vtipná. Každopádně ale můžete dohnat či doplnit to, co jste zapomněli ze školy.

Jak vypadalo dámské spodní prádlo před téměř sto lety? A jak se vyvíjelo? Uvidíte ty nejkonzervativnější "hadrovitá" pyžama, která postupně přecházejí k méně hadrovitým a více bikinovitým tvarům. Je zajímavé sledovat celou evoluci, neboť se nad ženami vznáší zajímavý otazník - s ohledem na to, že se spodní prádlo zmenšovalo a ztenčovalo, je otázka jasná: kde ubereme tentokrát? :-D Autorem této sbírky je Glamour.

Logická hádanka je jasně dána: muž s stal milionářem poté, co prodával jablka za tři centy, byť je kupoval za pět centů. Ať už vás odpověď napadá či né, v tomto logickém "rébusu" stačí opravdu použít jen tu nejprostější logiku ze všech a nehledat za odpovědí vědu. Použí můžete i nápovědy :-)

Loga jako Mc Donalds, Absolut, Starbucks nebo třeba Gillete vyobrazil jeden kreativista způsobem, který jasně predikuje jejich důsledky použití. Ať už žádoucí, či nežádoucí, což můžeme stejně nechat koňovi, páč má větší hlavu. Doufám. Každopádně kreativitě se meze nekladou a třeba u takového loga Nestlé se účinek v podobě akné perfektně hodí také na Nutellu. Nutellu mají všichni rádi, jenom asi já nijak zvlášť ne. A to ne zrovna že bych nadával na palmový olej, kvůli kterému se kácí deštné pralesy. Vono, teď je to palmový olej, později to bude kukuřice, nakonec třeba vesmírná stanice. To už ale zacházíme mimo digital art a vtipné obrázky jasně poukazujíc na věcí jako: nežerte, nechlastejte a holte se!

Říká se, že ženy a muži jsou z jiné planety. Samozřejmě je to hloupost, ale upřímně řečeno, jejich vzájemné chování tomu velmi často odpovídá. Jsou totiž věci mezi nebem a zemí, pro které žádná ženská nemá pochopení. Aby toho nebylo málo, muži zase nikdy neví, co udělali špatně, a nedojde jim to do té doby, dokud jim to ženy neřeknou. Tudíž toto soužití není vždy harmonické. Jak už název napovídá, tento komiks vám ukáže klasickou "idylku" možná i u vás doma. Podívejte se sami!