Opravdu chcete nahlásit tento komentář?

ano ne

Komentář byl nahlášen.

Sdílejte to!

4.4 / 5 31×

Co většina přátel ví o Hitlerovi

4.4 / 5 31×

O příbuzenských vztazích mezi postavami vašeho oblíbeného filmu či seriálu víte určitě všechno. Kdo, kdy, kde, jak, s kým… ale máte tušení, jak je to s příbuzenskými vztahy mezi herci? Jistě, sem tam něco proletí bulvárními plátky, občas se někdo s někým objeví v novinách. Nicméně to je tak všechno. Vsadíme se, že jste určitě netušili, že Dudley z Harryho Pottera je vnukem Druhého Doktora, což? Nebo že dvojčata Olsenova mají mladší sestru, která si zahrála v nových Avengerech…?

Snad každá doba má své chyby. A nynější moderní společnost jich má hodně. Naštěstí si to uvědomuje hodně lidí, naneštěstí ne dostatečné množství, a tak není jednoduché tyto problémy vyřešit. Mezi ty, kteří mají o moderní společnosti jasno, patří i umělec Gündüz Agayev, který se rozhodl pomoct těm, kteří mají ještě stále na očích růžové brýle. Jak? Nakreslil dvanáct výstižných ilustrací největších chyb moderní doby, které mluví za vše! Přesvědčte se sami!

V této rozsáhlé galerii ukázek "předtím a potom" najdete vybrané filmy a seriály, jako například Hra o trůny, Hobit, Stmívání, Vlk z Wallstreet nebo třeba legendární Matrix, kde byla mimo jiné použita revoluční technika snímání jednoho momentu z mnoha různých úhlů, tedy takzvaný "matrix efekt", neboli bullet time. V každém případě je někdy až k nevíře, co všechno dnes dokáží mistři trojrozměrných programů a jaké scény se dělají se speciálními efekty. De facto by se dalo říci, že dnes se dělají se speciálními efekty všechny scény. Hollywood už nemusí co centra New Yorku jen proto, aby natočil jednu scénku. Všechno se to "vyphotoshopuje" (tady by asi byl lepší výraz "vy3Dstudiomaxuje" (nebo jiný adekvátní 3D program) hezky pěkně z tepla pracovny. Teda, ne že by to bylo zase tak snadné. Ostatně, podívejte se sami, jak vypadají vaše oblíbené filmy za zeleným či modrým plátnem.

Každý z nás někdy po někom toužil. Nejvíce asi na škole, možné té střední. A někdo třeba i té vysoké. Znáte to: vidíte ho, nebo ji, v tom se vám rozbuší srdce. Udeřil do vás právě blesk, protože prošel kolem. Cítíte jeho parfém, či vůni, kterou zrovna nasál ve školní jídelně. Je to prostě jedno. Vy ho nebo ji budete stejně milovat. Slepě. Platonicky. Neomezeně. Nejde o žádnou betaverzi, ani demoverzi. Jde o plnohodnotnou slepou lásku. Je jedno, jak moc kretén nebo kreténka to je. Na tom prostě nezáleží. Jediné, na čem opravdu záleží, je to, zda se na vás dnes podíval nebo podívala.

Den, kdy nastane návštěva u gynekologa, je pro každou ženu dost specifický, ba dokonce speciální. Má své zvláštní rituály, které dodržuje každá žena. Dokonce existují i pravidla pro oblékání se na tuto událost. Jestli jste žena, určitě se v následujícím komiksu poznáte. Jestli jste muž, tak se můžete podívat, jak to na takové gynekologické prohlídce vypadá. Nepředpokládáme, že byste se pak hrnuli do gynekologické ordinace na exkurzi, ale můžete si rozšířit obzory, sice trochu zvláštním směrem, ale co.

Věčné souboje obvykle mají dva vyrovnané soupeře - ostatně právě proto jsou věčné. Občas se vyskytne nějaká výjimka, kdy jeden ze soupeřů převálcuje tohoto druhého rozdílem třídy, ale stejně je lidé budou zase stavět vedle sebe, právě proto, aby byl vidět ten rozdíl. Ve světě počítačové grafiky se jedná o porování Windows Malování a Photoshopu. Pokud jste předchozích 20 let nestrávili v jeskyni, určitě tušíte, jak tohle musí dopadnout. A taky že dopadlo...

Nevěra je nikdy nekončící téma, do kterého spadají snad všechny věkové kategorie. Nutno dodat, že dost možná je lepší si koupit psa než mít ženskou/chlapa, protože než mu často během desíti až dvaceti let stihnete být alespoň jednou nevěrní, chcípne na stáří. To jsou léty ověřená fakta, ovšem pokud se přece jen rozhodnete pro lidského partnera, pak vězte, že posílat SMSky je často ne zrovna legrační. Tedy pro vás to legrační nebude, pro ostatní ano. Hihinky.

Loga jako Mc Donalds, Absolut, Starbucks nebo třeba Gillete vyobrazil jeden kreativista způsobem, který jasně predikuje jejich důsledky použití. Ať už žádoucí, či nežádoucí, což můžeme stejně nechat koňovi, páč má větší hlavu. Doufám. Každopádně kreativitě se meze nekladou a třeba u takového loga Nestlé se účinek v podobě akné perfektně hodí také na Nutellu. Nutellu mají všichni rádi, jenom asi já nijak zvlášť ne. A to ne zrovna že bych nadával na palmový olej, kvůli kterému se kácí deštné pralesy. Vono, teď je to palmový olej, později to bude kukuřice, nakonec třeba vesmírná stanice. To už ale zacházíme mimo digital art a vtipné obrázky jasně poukazujíc na věcí jako: nežerte, nechlastejte a holte se!