Opravdu chcete nahlásit tento komentář?

ano ne

Komentář byl nahlášen.

Sdílejte to!

4.1 / 5 28×

Programování

4.1 / 5 28×

Kdo umí být slušný, přitom ale hovado, má vyhráno na všech čarách. K vulgárním výrazům se uchyluje jen chudák, člověk bez mozku a nebo někdo, kdo vám chce dát do držky. Jediný případ, kdy dokážeme vulgární slova pochopit, je právě poslední bod. Ovšem ty první dva je dobré přeskočit, a případně se naučit několik krásných a ucelených sloganů, ve kterých se obejdete bez zakázaných a neslušných slov. A přitom... přitom dotyčného nebo dotyčnou utřete lépe než Mr. Propper!

Ano, doslova a dopísmene se v novém díle komiksu Žiju s hipsterkou a hráčkou od Jagodibuja dozvíte jednu základní věc, která nás všechny trápí - jak poznat panice. Dost možná si řeknete, že dedukce o tom, zda je člověk neposkvrněn či nikoliv, lze odvodit z prostého levitování ruky obyčejného mladíka, jenž se s krasotinkou hodlá právě fotit. Jenže ouha! - ono to může být úplně jinak.

Zatímco nás na základní škole učitelé učili prasárny, kvadratické rovnice a jiné zhovadilosti, celou řadu zajímavých a poutavých informací pominuli, a nám chudákům, zde na internetu, nezbývá než si je prohlížet na webech jako je právě Trololol nebo třeba... Trololol. Ano, díky bohu za kvalitu našeho, a nejen našeho školství. Napadlo vás třeba někdy se zeptat na to, kde se nejčastěji fotí památky? A kde žije nejvíce nevěřících na světě?! Fantastické a faktické mapy, které musíte vidět!

Střílečky mají prostě svůj svět a FPS střílečky obzvlášť. Občas se nad jejich vrtochy musíte přenést ačkoli vás to bude pěkně štvát. Občas vás to možná dokonce pobaví, ačkoli zrovna problematika házení granátů není tento případ. Právě naopak, házení granátů ve střílečkách je přesně to, z čeho si budete rvát vlasy na hlavě, budete proklínat tvůrce hry, budete spílat nepřátelům a budete vztekle mlátit do klávesnice. Všichni to známe, všichni to známe...

Každý z nás někdy po někom toužil. Nejvíce asi na škole, možné té střední. A někdo třeba i té vysoké. Znáte to: vidíte ho, nebo ji, v tom se vám rozbuší srdce. Udeřil do vás právě blesk, protože prošel kolem. Cítíte jeho parfém, či vůni, kterou zrovna nasál ve školní jídelně. Je to prostě jedno. Vy ho nebo ji budete stejně milovat. Slepě. Platonicky. Neomezeně. Nejde o žádnou betaverzi, ani demoverzi. Jde o plnohodnotnou slepou lásku. Je jedno, jak moc kretén nebo kreténka to je. Na tom prostě nezáleží. Jediné, na čem opravdu záleží, je to, zda se na vás dnes podíval nebo podívala.

Loga jako Mc Donalds, Absolut, Starbucks nebo třeba Gillete vyobrazil jeden kreativista způsobem, který jasně predikuje jejich důsledky použití. Ať už žádoucí, či nežádoucí, což můžeme stejně nechat koňovi, páč má větší hlavu. Doufám. Každopádně kreativitě se meze nekladou a třeba u takového loga Nestlé se účinek v podobě akné perfektně hodí také na Nutellu. Nutellu mají všichni rádi, jenom asi já nijak zvlášť ne. A to ne zrovna že bych nadával na palmový olej, kvůli kterému se kácí deštné pralesy. Vono, teď je to palmový olej, později to bude kukuřice, nakonec třeba vesmírná stanice. To už ale zacházíme mimo digital art a vtipné obrázky jasně poukazujíc na věcí jako: nežerte, nechlastejte a holte se!